Gammal tant gör så gott hon kan, men fattar fanken så illa 🙂

Att lära sig nya saker *bra att ha* i bloggvärlden är inte det lättaste. Det mesta är ju också beskrivit på engelska och allt som oftast blir det hjärnsläpp när det kommer till det tekniska.

Jag gav mig på detta med coComments, även i våras men då fick jag det inte att fungera, möjligtvis för att det inte var så många som använde det då, åtminstone inga jag hade kontakt med.

Men läget verkar annorlunda nu, så jag har tagit hela dagen till att gå igenom allting igen. Ja hittills har jag lagt ner 7 timmar på detta, läser och läser och ju mer jag läser ju fler sidor hamnar jag på. Ändå sitter jag mest som ett frågetecken.

Hittade visserligen ett svenskt inlägg om det hos Suburbia, men jag ser inte att h*n har någon ‘reklam’ om det hos sig. Så jag blir en aning fundersam hur det sprids bland bloggare?
Om man inte sprider den så blir det väl ingen effekt att använda tjänsten eller fattar jag det hela galet?

Tar tacksamt emot hjälp och råd från de som använder CoComments.
Nu ligger jag på wordpress.com och det är ju inte detsamma som att vara sin egen men grundfunktionen bör väl vara densamma eftersom vad jag nu förstår , så behöver man inte ens ha det integrerat för att få det att fungera. Nej inte ens en egen blogg.

Andra bloggar om: , , ,