Att hålla koll på bloggvärlden är ett heltidsjobb och man försöker på alla möjliga sätt hitta funktioner som underlättar.

Rss funkar bra och är en ovärderlig hjälp. Men jag känner att jag missar en del när jag inte fattar hur Techonati och Del.icio.us fungerar. Framförallt när man läser att just Delicious hör till topp 10 siter som stod i fokus i år.

Så jag undrar är det någon som vet om det finns någon svensk förklaring om hur man bäst utnyttjar och använder såväl delicious som technorati.

Jag känner att jag skaffar mig bara en massa funktioner som jag egentligen inte förstår. Jag har sökt på Knuff men inte hittat något, fast jag är övertygad om att det finns någon som skrivit något bra och lättförklarligt om inte annat så har du här ett tips på ett blogginlägg du kunde skriva om🙂

Sökord om: , , , , , ,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~