Värderar du dina besökare utifrån vad de kommer ifrån? Det gör Stationsvakt, som jag för övrigt tycker är en bra bloggare. Men förmodligen räknas jag inte som besökare värd att notera hos honom. För jag läser honom sällan via nyligen.se.

Hos mig ligger han som många andra bloggare i Rss, jag läser men har sällan kommenterat ‘utanför’ som jag skrev om i min andra blogg på Aftonbladet.
Nu har jag flyttat så smått till wordpress och tänker ge mig in och diskutera hos andra.
Men till skillnad från Stationsvakt, så värderar jag inte varifrån läsarna kommer eller om det hamnat här genom strösurfning. Däremot värderar jag människor som tar sig tid att kommentera för då har de i alla fall läst det jag skrivit. Ja så vida de inte baraskriver typ ‘jag håller med dig’, någon egen liten åsikt kan man väl ha med egna ord🙂

Däremot kan jag hålla med Stationsvakt i att sådan barnsligheter som space bloggaren *Ronnys heta hörna* håller på mig ( nej jag tänker inte ens besvära mig med att länka till honom ) att lägga in koder för att automatiskt få höjd påhittad besökfrekvens, är så under alla kritik att DÅ är det faktiskt skillnad på besökare och besökare!

Hmm, ja det här var väl ett struntinlägg, för vem bryr sig om vad jag värderar eller inte. Men nu har jag skrivit det och jag är tacksam för de besök jag får och jag blir ändå mer tacksam om du som läser lämnar en kommentar i inlägg jag skriver. Har du inget att säga kring inläggen så har jag sidan Klotterplanket, där du kan skriva vad som helst🙂

Sökord om: , , , ,

Pingat på: Intressant.se 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~