Jag börjar smått konstatera att jag är helt ute, vad det gäller alla nymodigheter på nätet. Jag läser och läser, men när jag väl börjar få kläm på saker så förändras det.

Ja inte nog med det, jag blandar ju ihop vad saker är och står för och byter jag bloggverktyg eller portal så står jag på noll igen, bara att börja om att lära sig.

Johan, grundaren till intressant, knuff, och nyligen och säkert en massa andra finesser. Lanserade i går en förbättrad Nyligen . Jag inser att jag hänger inte alls med i utvecklingen, vilket man måste om man vill hålla lite koll på bloggosfären.

Normalt sett så anser jag att jag har lite hum om saker och ting och försöker att uppdatera mig kring ‘bör veta’ saker. Men trots att jag bloggat i flera år på olika ställen så känner jag mig som en riktig nybörjare.

Jag får förlita mig till att Johan eller någon annan skriver en lättbegriplig manual för hur man använder saker och ting på smidaste sätt.

Ja, jag erkänner jag är nog trögfattad, men denna nya *lägg till favoritlista* förstår jag inte, är det inte samma sak som om man lägger i Rss eller andra uppdateringstjänster?

Nåja, jag lägger väl till favoriter lite eftersom i min lista och lägger snällt ut loggan ifall någon nu vill följa mig. Om inte annat så gör jag ju reklam för tjänsten🙂

Sökord om: , , , , , ,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~