Jag hoppas det är en tillfällighet att jag ser datorer tillhörande Norrköpings kommun bland mina besökare.

Jag vet att jag är en nagel i ögat för vissa, som jag hoppas inte fotsätter förfölja mig och sprida skit om mig i kommunens korridorer som Ni gjorde för några år sedan när jag hade en egen domän. Jo jag har de datornumren sparade och även det skriftliga.

Jag vet att vissa mer än gärna smutskastar mig på alla möjliga sätt, är ni rädda för att jag ska skriva om hur det verkligen förhåller sig bakom ‘maktens’ korridorer?
Har Ni haft huvudbry, att ni inte kunnat vara säker på var jag hållit till och nu kunde identifiera mig när jag placerade mig på kartan?
Jag hoppas det är en tillfällighet att jag nu ser kommunens domän med dator nummer pc254-xxx ( utelämnar nu sista numren ) tillhör det inte biblioteket och det fortsätter så kommer jag att en gång för alla att ta itu med detta på ett sätt som skadar er mer än mig.

Andra bloggar om: , , , ,