Inte nog med att man alltid måste vara med där det händer. Ja det är klart att man vill och måste, annars blir man snart glömd. Man har ingen dygnsrytm för att inte tala om att man måste nästan vara arbetslös eller gå på uppåtchack för att orka med dygnets 24 timmar. Helst ska man vara klonad också så man inte missar någon tillställning.

Tack gode Gud, (nä h*n har inget med saken att göra) att man inte är kändis. Det räcker gott och väl att man får sina 5 minuter i rampljuset om man råkar göra bort sig ute på något vis.

Själv är jag så totalt ute i mode- och kändisvärlden man någonsin kan bli, håller mig så långt ifrån alla rubriker som skrivs som jag bara kan. Är det verkligen något jag missar då?
– Jodå, jag HAR mött åtskilliga sk. kändisar, men jag bryr mig föga om dem och skulle aldrig bete mig eller behandla dem på annat sätt än någon annan människa.

Nu ramlade jag via knuff in på Beta Alfas inlägg , jo bloggrubriker fastnar jag för, det är liksom annorlunda🙂

Någon har tydligen startat en blogg med Stureplansskvaller, påhittade historier eller ej, vet jag inte eftersom jag varken läst bloggen eller går till Stureplan.

Men jag kan tänka mig att det kan bli en och annan anmälan mot bloggägaren eller hur är det med PUL lagen?
Ett varnande ord kan väl kanske vara på sin plats i alla fall. Skriv inte om utländska kändisar , man vet aldrig hur lagen om yttrandefrihet kommer att gälla i EU framöver.

Andra bloggar intressant om: , , , , ,