Jag blev inte långvarig på wordpress.com, bra precis 4 månader. Inte för att det är något större fel att blogga här, det som retar mig mest är de aldrig får ordning på buggen på trackbackningen, som varit sedan slutet av december.
Men nu kände jag allt mer sedan jag byggde upp Tonårsmorsa´s nya ställe, att jag ville ha mer frihet än vad en gratisblogg erbjuder. Men att tro att Respons var ledigt, var att hoppas för mycket. Nej, det finns människor/företag som roar sig med att köpa upp domännamn och sälja dem senare. Inte för jag kan förstå varför varför just respons var så populärt med alla suffix. Fast så intresserad är jag inte att jag betalar extra för namnet, nej istället blev det till att försöka komma på något snarlikt. Till slut så blev det resonerar.se tyckte det kunde passa in 🙂

Så de som brukar läsa mig, får uppdatera sina bokmärken och feed, har Ni mig som favorit på bloggportalen, så får ni gärna ändra till den nya adressen istället.

Överflyttningen av blogginläggen, gick ju smidigt på några sekunder, dock har jag insett att bilderna flyttas inte över automatiskt (så de får länka hit), liksom interna länkar, blir också fel, så de måste jag ändra manuellt, därav får mina inlägg ligga kvar här tills jag fått ordning på allting.

Blogghjälpen för WPc bloggare, ska jag försöka hålla kvar som förut, fast denna blogg kommer jag inte att skriva i något mer, dels för att jag fortsätter kalla mig för Alter Ego och domän namnet är och lätt att blanda ihop med detta, har själv svårt att lära mig att numera skriva resonerar, istället för respons.

Jag borde kanske ha sålt bloggen istället för att lägga ner den 🙂

 


My blog is worth $36,695.10.
How much is your blog worth?

Så besök mig gärna hädanefter på http://resonerar.se

resonerar.se

Andra bloggar om: , , , , , ,